Sysckon träff^^;

Jag har inte bloggat på länge för att jag har varit magsjuk och är på bättrings vägen, väldigt skönt;-) Idag träffades vi med valparna på Texas hemma plan, dom lekte och hade skit kul. Jag vet inte riktigt om det är normalt men Texas drar sig undan och leker lite för sig själv, sen går han till "attack" när han har spanat in sysckonen en stund. Konstig vovve. Nu ligger han och myser i sängen och e helt slut mammas lilla hjärta då!

Här kommer en massa bilder;-)


Carl och Roxy


Sofie får en kyss av Texas


En gatuhund som va i hundgården;-)








En annan gatuhund.



Roxy och Texas.


Ante och Texas.

















Efter allt bus^¨; så hittade jag honom i soffan bland all ren tvätt, Tack Texas:-p

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

härliga bilder!! =) märkte inte ens att du tog kort när vi stod där å vänta..haha..ses nästa söndag!! puss

2010-03-20 @ 20:04:06
Postat av: susanne

Du får utföra uppdraget nästa gång! du behöver inte vara den som fotar det kan ni komma övrens om vem som gör :-)

2010-03-22 @ 10:08:42
URL: http://www.kennel-firewoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0